Ogłoszenia

Godziny pracy sekretariatu szkoły w czasie wakacji

Sekretariat w czasie wakacji czynny jest
w godzinach od  7.00 do 14.00.

W dniach od 20.07.2020 do 31.07.2020
sekretariat będzie nieczynny.
 

Wyprawka dla ucznia klasy pierwszej na rok szkolny 2020/2021 Szkoła Podstawowa im.16.Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie

1) Przybory, które dziecko będzie nosiło w tornistrze:

1 zeszyt 16 kartkowy (edukacja polonistyczna: w trzy linie )

1 zeszyt 32 kartkowy (edukacja matematyczna: w kratkę)

1 zeszyt 16 kartkowy do korespondencji w kratkę- ( proszę wpisać imię i nazwisko dziecka, numery kontaktowe rodziców lub opiekunów)

zeszyty w okładkach i podpisane (imię i nazwisko ucznia, klasa)

śniadaniówka (chlebak)+ bidon (lub butelka z piciem)

piórnik z wyposażeniem: 2 ołówki, długopis lub pióro, temperówka,  gumka do mazania, klej w sztyfcie (nie w płynie), linijka 20 cm, nożyczki, kredki ołówkowe (bambino), pisaki

2) Materiały, które będą w sali lekcyjnej :

MATERIAŁY NA ZAJĘCIA PLASTYCZNE I TECHNICZNE:

-blok rysunkowy biały i kolorowy po 2 szt.( A4)

-blok techniczny biały i kolorowy (A4  po 2 szt. oraz A3po 1szt.)

-papier kolorowy (tzw. wycinanki)

-kredki pastele olejne Pentel 12 kolorów

– klej w sztyfcie 1szt., klej Magic 1 szt.

-farby plakatowe 12kolorów, farby akwarelowe, kubek na wodę, pędzle o różnej grubości,

-plastelina 12 lub 24 kolory

-teczka na gumkę ( 2 szt., do kart pracy, sprawdzianów, prac plastycznych; podpisana )

3) INNE NIEZBĘDNE RZECZY:

a) Mundurek szkolny:  
dziewczynki– biała koszulka polo lub biały, granatowy t-shirt z naszytym logo szkoły, granatowy  sweter w szpic z naszytym logo szkoły, spódniczka w szkocką kratkę;

chłopcy– biała koszulka polo lub biały, granatowy t-shirt z naszytym logo szkoły, granatowy  sweter w szpic z naszytym logo szkoły, spodnie granatowe, czarne, krawat w szkocką kratkę;

– zakup  koszulek, sweterków, t-shirtów, spodni – w dowolnym sklepie

– zakup spódniczek, krawatów, logo szkoły do przyszycia na swetry i koszulki – w Firmie „Korbik” ul.Cegielniana 21, Grudziądz tel.056 46 24808

– Obuwie zmienne obowiązujące na terenie szkoły –obuwie sportowe z antypoślizgową, białą podeszwą, na przylepiec lub wiązane na sznurówki, jeśli dziecko potrafi je zawiązać (trampki, tenisówki) z podpisanym workiem, który dzieci będą pozostawiały w szatni szkolnej.

– strój gimnastyczny w podpisanym worku (ciemne spodenki, biała koszulka)

– chusteczki higieniczne w pudełku

Wszystkie rzeczy prosimy podpisać. Nowa sytuacja, emocje, obowiązki mogą sprawić, że dziecko może zapomnieć, które rzeczy są jego lub pomylić podobne przedmioty.

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
26 czerwca 2020 r.

1. W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju nie będzie tradycyjnego apelu kończącego rok szkolny.
2. W tym dniu odbędą się wyłącznie spotkania z wychowawcą według umieszczonego poniżej harmonogramu.
3. Na teren szkoły wchodzą wyłącznie uczniowie i pracownicy szkoły. Jeżeli rodzice wyrażają taką chęć, dozwolona jest
co najwyżej trzyosobowa delegacja rodziców danej klasy a taki fakt należy wcześniej zgłosić wychowawcy klasy.
4. Rodziców proszę o niewjeżdżanie samochodem na teren szkoły.
5. Wszyscy przychodzą w maseczkach lub przyłbicach zasłaniających usta i nos oraz obowiązkowo w rękawiczkach.
6. Na terenie szkoły zachowujemy bezpieczny odstęp społeczny.
7. Uczniowie zamieszkali w Grupie przychodzą do szkoły dokładnie na godzinę wskazaną w harmonogramie, proszę
unikać spóźnień.
8. Uczniowie dowożeni proszeni są o przyjście na przystanek 10 minut przed wyznaczonym czasem podanym w tabeli
dowozów na ten dzień.
9. Godzina odwozów jest godziną orientacyjną i może ulec pewnej modyfikacji w zależności od bieżącej sytuacji.
10. Spotkania z wychowawcą są planowane na boisku szkolnym, będą tam wydzielone stanowiska dla poszczególnych
klas. W sytuacji, gdy będzie padał deszcz, proszę postępować według instrukcji udzielanych przez wychowawcę.
11. Po spotkaniu z wychowawcą, uczniowie zamieszkali w Grupie od razu udają się do swoich domów, nie grupujemy się
przed szkołą. Uczniowie dowożeni udają się bezpośrednio do autobusów – w sytuacji konieczności czekania na autobus,
uczniowie udają się do świetlicy.

Egzamin Ósmoklasisty 2020

Egzamin Ósmoklasisty odbędzie się w dniach 16, 17, 18 czerwca. Proszę ósmoklasistów o zapoznanie się z załączonymi poniżej wytycznymi i harmonogramem dowozów i odwozów.

WYTYCZNE DOTYCZĄCE ORGANIZACJI
HARMONOGRAM DOWOZÓW I ODWOZÓW AUTOBUSEM A1

Życzymy powodzenia!

HARMONOGRAM ODDAWANIA PODRĘCZNIKÓW I KSIĄŻEK DO BIBLIOTEKI ORAZ KLUCZYKÓW DO SZAFEK W SZATNI

We wcześniejszych wiadomościach były podane obecne godziny pracy biblioteki szkolnej. Zachęcamy już teraz do oddawania książek wypożyczonych z biblioteki w godzinach 8:00 – 12:00 (PN, WT, ŚR, PT) oraz 11:00 – 13:00 (CZ).

Jeżeli wychowawca nie informował o innych możliwościach oddawania podręczników i książek wypożyczonych ze szkoły, to proszę się zastosować do następujących wytycznych:

1. Uczniowie klas PIERWSZYCH, CZWARTEJ i SIÓDMYCH zachowują podręczniki na własność!

2. Dla uczniów zamieszkałych w Grupie wyznaczono dwa dni (15 i 19 czerwca) by przynieśli wypożyczone podręczniki i książki do szkoły – pierwsze zdjęcie z harmonogramem godzinowym dla poszczególnych klas.

3. Dla uczniów zamieszkałych poza Grupą wyznaczono dwa dni (22 i 23 czerwca) by oddawali podręczniki i książki do biblioteki – drugie i trzecie zdjęcie z harmonogramem dowozu uczniów. Proszę uważnie zapoznać się z terminami i godzinami dowozów i odwozów według przystanków a nie klas! Liczba w nawiasie po kursie oznacza liczbę uczniów w autobusie.

4. Książki i podręczniki może przynieść do szkoły również rodzic, dotyczy to także uczniów zamieszkałych poza Grupą. Proszę jednak to robić wyłącznie w dniach i godzinach wyznaczonych dla danej grupy uczniów.

5. W dniu oddawania podręczników i książek proszę także opróżnić szafki w klasach oraz zabrać rzeczy pozostawione w szatni (klasy 1-3) oraz opróżnić indywidualne szafki w szatniach klas 4-8.
UCZNIOWIE KLAS ÓSMYCH ZDAJĄ KLUCZYKI DO SZAFEK DO PANI SZATNIARKI W DNIACH EGZAMINÓW LUB NAJPÓŹNIEJ W DNIU ODDAWANIA PRZEZ NICH PODRĘCZNIKÓW I KSIĄŻEK DO BIBLIOTEKI!
Uczniowie klas 4-7 zdają kluczyki do szafek w szatni do swoich wychowawców w dniu zakończenia roku szkolnego.

6. Przychodząc do szkoły stosujemy zasady zachowania rygoru sanitarnego. Przy wejściu myjemy ręce płynem dezynfekującym, poddajemy się mierzeniu temperatury przez pracownika szkoły, nie przychodzimy do szkoły chorzy oraz jeżeli ktoś z członków rodziny przebywa obecnie w kwarantannie (wówczas proszę o kontakt telefoniczny celem uzgodnienia sposobu zwrotu książek). Zachowujemy między sobą odstęp co najmniej 1.5 metra. Zaleca się zakrywanie nosa i ust.

7. Podręczniki przynosimy do sali nr 10.
Książki z biblioteki oddajemy w sali nr 22.
Dla oczekujących jest zorganizowana poczekalnia w sali nr 9.

REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

Wydział Oświaty Urzędu Miasta Grudziądza informuje, że rekrutacja uczniów do szkół ponadpodstawowych na terenie miasta Grudziądza na rok szkolny 2020/2021 będzie odbywać się elektronicznie. Uruchomiona zostanie strona internetowa, na której uczniowie klas ósmych będą mogli się zarejestrować do wybranych placówek.Z uwagi na szczególną sytuację epidemiologiczną w jakiej się znajdujemy obecnie, terminy postępowania rekrutacyjnego zostały przesunięte zgodnie z nowym harmonogramem rekrutacji do szkół ponadpodstawowych podanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.Po zarejestrowaniu się w podanych terminach nie będzie potrzeby odwiedzania wszystkich szkół, które wybrał uczeń. Wniosek oraz dokumentu potwierdzające osiągnięcia kandydat dostarcza jedynie do szkoły pierwszego wyboru, które szkoła weryfikuje.

DNI DODATKOWO WOLNE OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH

12 czerwca (piątek po Bożym Ciele) – w tym dniu nie ma  zajęć dydaktycznych (dotyczy to także lekcji zdalnych), pozostają jedynie zajęcia opiekuńcze dla klas 1-3 (dla uczniów obecnie zapisanych).

16,17,18 czerwca (egzamin ósmoklasisty) – w tych dniach nie ma lekcji zdalnych, konsultacji i  zajęć opiekuńczych w świetlicy. Zgodnie w wytycznymi MEN, w tych dniach w budynku szkoły mogą przebywać wyłącznie uczniowie klas ósmych oraz pracownicy szkoły i zewnętrzni członkowie zespołów nadzorujących egzaminy.

Uwaga: W Dniu Dziecka 1 czerwca wyjątkowo nie ma dnia wolnego – zajęcia online, konsultacje dla klas ósmych w szkole i zajęcia opiekuńcze dla klas 1-3 w szkole prowadzone są według planu zajęć.

Biblioteka szkolna

Od dzisiaj wznowiła swoją pracę biblioteka szkolna w następujących godzinach:

PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA, PIĄTEK: 8:00 – 12:00
CZWARTEK: 12:00 – 14:00


Zachęcam, by już oddawać wypożyczone z biblioteki książki, poza podręcznikami.

Harmonogram oddawania podręczników oraz wypożyczonych książek zostanie przedstawiony w przyszłym tygodniu. Będzie wówczas także zorganizowany dowóz dla uczniów spoza Grupy.

Informacja dla klas ósmych

Informacja dla klas ósmych

Informacja dla klas ósmych

INFORMACJA – godziny otwarcia sekretariatu

Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 4 maja 2020r. sekretariat szkoły czynny codziennie od godziny 7.00 do godziny 15.00

Zwracamy się z prośbą  o ograniczenie wizyt na terenie szkoły
do minimum – w celu załatwiania niezbędnych spraw.
W szkole nadal zachowane są zaostrzone reguły sanitarne;  płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt  z pracownikami, zachowanie odpowiedniego 1,5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

Informacja dla ósmoklasistów – wybór dalszej ścieżki kształcenia

Uczniowie klas ósmych.
Przesyłamy Wam prezentację przygotowaną przez #PSSEdlaZAWODOWCÓW, która pomoże Wam w wyborze dalszej ścieżki kształcenia zawodowego —> prezentacja.

INFORMACJA – godziny otwarcia sekretariatu

Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2020r. do odwołania sekretariat szkolny czynny jest codziennie od godziny 8.00 do godziny 12.00.
Wyjątkowe sprawy związane z pracą sekretariatu szkolnego należy wcześniej zgłosić pod numer telefonu: 52 33 255 28   lub e-mail: sekretariat.grupaszkola@wp.pl

Informacje bieżące dotyczące pracy szkoły będą dostępne na stronie internetowej szkoły : www.szkolagrupa.pl, www.facebook.com/spgrupa  

W szkole zachowane są zaostrzone reguły sanitarne;  płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt  z pracownikami, zachowanie odpowiedniego 1,5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

 Proszę na bieżąco sprawdzać dalsze komunikaty.

Zmiana zasad rekrutacji do pierwszej klasy na rok 2020/2021

Od 23 marca zmiana zasad rekrutacji do pierwszej klasy szkoły podstawowej, w związku z koronawirusem w Polsce

Wnioski przyjmowane będą do 31 marca. Rodzice mogą skorzystać z dwóch sposobów:

  1. Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres  placówki sekretariat.grupaszkola@wp.pl
    Na stronie szkoły www.szkolagrupa.pl w zakładce rekrutacja są druki do pobrania.
  2. Dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do placówki w godz. od 8.00-14.00.                                                      
    W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk,  ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – 1.5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.

W wypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy zaświadczeń o zatrudnieniu, będziemy przyjmować oświadczenia rodziców o ich późniejszym dostarczeniu.


Proszę na bieżąco sprawdzać dalsze komunikaty.

Informacja

            Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 16 marca 2020r. do dnia 25 marca 2020r. szkoła będzie nieczynna. Zawieszone są zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze.

            W dniu 16 marca 2020r. sekretariat szkoły czynny od godz. 8.00 do godz. 14.00

W pozostałe dni wszelkie sprawy związane z pracą sekretariatu szkolnego proszę zgłaszać pod numery telefonów: 52 33 256 99; 664 262 159; 662 016 140 oraz e-mail: sekretariat.grupaszkola@wp.pl

            Informacje bieżące dotyczące pracy szkoły będą dostępne na stronie internetowej szkoły : www.szkolagrupa.pl , www.facebook.com/spgrupa  oraz e-dzienniku.

Odwołane zajęcia dydaktyczno-wychowawcze od 12.0.2020r do 25.03.2020r

UWAGA!

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, że na podstawie decyzji Ministra Edukacji Narodowej od 12 do 25 marca 2020 r. są odwołane zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
12 i 13 marca szkoła będzie świadczyła jedynie zajęcia opiekuńcze w świetlicy szkolnej w godz. 6:00 – 16:00 dla uczniów, którym pracujący zawodowo rodzice nie są w stanie zapewnić opieki. Będzie możliwość skorzystania przez takich uczniów z obiadu, jednak nie będzie organizowanego dowozu do szkoły. W pozostałe dni uczniowie nie przychodzą do szkoły.
Zalecam, by uczniowie przebywali w tym okresie w swoich domach i nie wychodzili z nich bez ważnych powodów.
Proszę na bieżąco śledzić wiadomości otrzymywane od nas za pośrednictwem dziennika elektronicznego oraz komunikaty na naszej stronie internetowej oraz Facebooku.
Zobowiązuję rodziców do dopilnowania, by w tym okresie uczniowie wykonywali zadania przesłane przez nauczycieli w dzienniku elektronicznym lub zlecone na ostatnich zajęciach.

Akcja Czekolada

Od 1.03.2020r do 25.03.2020r bierzemy udział w zbiórce darów „Paczki dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. W tym czasie będziemy zbierać czekolady. Serdecznie zapraszamy wszystkich do włączenia się do akcji.
Więcej informacji w załączniku.

Zmiany w statucie

Zgodnie z uchwałą Rady Pedagogicznej od 1 marca 2020 roku będzie obowiązywała nowy statut. Zmiany dotyczą głównie sposobu korzystania z telefonów i innych urządzeń. Prosimy o zapoznanie się z nowym statutem w sekcji Dokumenty/Statut szkoły. Procedury korzystania z telefonów komórkowych znajdują się w załączniku 3.pdf.

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

W dniach 23.03 – 25.03 w szkole będą odbywały się rekolekcje.

W poniedziałek 23.03 i we wtorek 24.03

klasy I – IV :
– dowozy wg codziennego harmonogramu;
– 8:05 – 8:50 – pierwsza godzina lekcyjna wg planu,
– 9.00 – 10.00 rekolekcje na sali gimnastycznej,
– po 10:00 dalsze lekcje wg planu.

klasy V – VIII :
– dowozy wg codziennego harmonogramu;
– 8:05 – 10:20 – lekcje wg planu;
– od 10:30 – 11:50 – rekolekcje na sali gimnastycznej;
– od 12:00 – zajęcia wg planu lekcji poszczególnych klas.

W środę 25.03

klasy I – IV :

Dowozu odbywać się będą bez zmian wg codziennego harmonogramu.
– Uczniowie dowiezieni 1 kursem wraz z opiekunami o 7:35 – przejście spod szkoły do Kaplicy.
– Uczniowie dowożeni 2 kursem jadą bezpośrednio do Kaplicy.
– Uczniowie z Grupy przychodzą bezpośrednio do Kaplicy lub spod szkoły.
– Odwozy uczniów bezpośrednio po mszy w Kaplicy.

klasy V – VIII :
Uczniowie przyjeżdżają do Kościoła w Górnej Grupie wg następującego harmonogramu :

Autobus A1:
10:00 – Wielkie Stwolno
10:10 – Bratwin
10:15 – Michale
10:16 – Dragacz
10:18 – Oczyszczalnia
10:22 – Dolna Grupa ośrodek zdrowia
10:30 – Górna Grupa Kościół
10:40 – SP Grupa
10:55 – Górna Grupa Kościół

Autobus A3:
9:50 – Mniszek
10:10 – Dolna Grupa Rondo
10:15 – droga lubieńska
10:20 – Dolna Grupa sklepy
10:25 – Fletnowo – pp. Szabl.
10:30 – Fletnowo – stara szkoła
10:40 – SP Grupa
10:50 – Dolna Grupa stolarnia
10:55 – Górna Grupa Kościół

– Uczniowie kl. V – VIII z Górnej Grupy przychodzą do Kościoła pieszo.

– Odwozy uczniów bezpośrednio po mszy wg następującego harmonogramu :
A1 – 12:00 – uczniowie z Grupy,
A1- 12:15 – uczniowie z Dolnej Grupy ośrodek zdrowia + kierunek Wielkie Stwolno
A3- 12:00 – uczniowie na trasie Fletnowo – stolarnia – Mniszek

Plik do pobrania: rekolekcje.doc

STYPENDIUM SZKOLNE 2019/2020

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Dragaczu informuje, iż osoby otrzymujące stypendium szkolne w roku szkolnym 2019/2020 PROSZONE SĄ O ZŁOŻENIE w pok. nr 13 w Urzędzie Gminy, w dniach od 17 lutego 2020r. do 28 lutego 2020r. INFORMACJI O DOCHODACH NETTO za miesiąc STYCZEŃ 2020 r.

Rekrutacja 2020 / 2021

Od 1 marca 2020r. do 31 marca 2020r. będą przyjmowane wnioski na zapisy dzieci do klas pierwszych. Więcej informacji w zakładce Rekrutacja 2020 / 2021

Ferie zimowe 2020

Ferie zimowe w tym roku rozpoczną się 27 stycznia i zakończą się 9 lutego. W tym czasie oczywiście nasza szkoła wcale nie będzie zamknięta. Zgodnie z wcześniejszymi zapisami będą się odbywać zajęcia zgodnie z poniższym harmonogramem zajęć (pobierz harmonogram zajęć).

W pierwszym tygodniu ferii uczniowie zapisani na zajęcia mogą dojechać do szkoły autobusem szkolnym zgodnie z załączonym harmonogramem dowozów –> harmonogram dowozów.

ŻYCZYMY UDANYCH FERII 🙂

Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat za obiady

Uwaga, od dnia 7.01.2020r zmienił się numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat za obiady szkolne. Bardzo prosimy o dokonywanie wpłat na konto:

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
Nr konta: 82 8168 0007 0016 9996 2000 0001
W tytule proszę wpisać nazwisko i imię ucznia, klasę oraz miesiąc, za który dokonuje się wpłaty.

Kiermasz świąteczny

W piątek 12 grudnia 2019r. o godzinie 11:30 na parterze odbędzie się kiermasz świąteczny. Będzie wówczas możliwość zakupienia ozdób oraz kartek świątecznych.

Szkolny seans filmowy

Dnia 29.11.2019 od godziny 16:00 do 20:00 odbędzie się szkolny seans filmowy.
Do wejścia uprawnia bilet, który będzie można wygrać podczas losowania w dniu 27.11.2019r.
W trakcie seansu czeka na was sporo atrakcji.
Więcej informacji w regulaminie

Kalendarium zdarzeń na najbliższy miesiąc

W listopadzie odbędzie się audycja z okazji święta Odzyskania Niepodległości, Słodka Kawiarenka, Żywioły kultur, kiermasz książek, Andrzejki. Bliższe szczegóły w załączniku.

KONKURS UWAGA! Wygrajmy 1000 książek dla SP w Grupie!!!

Ruszył konkurs, w którym do wygrania jest 1000 książek dla szkolnej biblioteki. Zadanie jest bardzo proste. Wystarczy raz dziennie oddać głos na naszą szkołę, w aplikacji mobilnej Empiku (do ściągnięcia na telefon z Androidem lub z Apple OS). Instalujemy aplikację na telefonie rejestrujemy się i oddajemy raz dziennie głos na nasza szkołę: Szkoła Podstawowa im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie. Więcej informacji na stronie empik.
Zachęćcie znajomych i rodzinę, z waszym zaangażowaniem na pewno się uda spełnić nasze marzenie

Zmiana wykazu odwozów ze SP w Grupie

Od 1 października zmienia się wykaz odwozów. Prosimy o zapoznanie się z nim w zakładce Dokumenty.

____________________________________________________________________

Uroczystość patriotyczno-religijna w Mniszku

Z okazji 80 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej w miejscu zbiorowej mogiły w Mniszku gm. Dragacz w dniu 15 września 2019 roku o godzinie 15.00 odbędzie się uroczystość patriotyczno-religijna, na którą zaprasza Wójt Gminy Dragacz.

____________________________________________________________________

Święto Szkoły

W poniedziałek 9.09.2019r. obchodzić będziemy 65-lecie szkoły. W tym dniu obowiązuje strój galowy. Uczniowie z Osiedla Cywilnego przychodzą na 9:00 bezpośrednio pod Kaplicę w Grupie. Pozostali przychodzą do szkoły na godzinę 8:00 (godziny przywozów bez zmian). W tym dniu nie ma lekcji. Czeka nas mnóstwo atrakcji. Przewidywane zakończenie dnia o godzinie 12:40.

Planowane odwozy w tym dniu:
Autobus szkolny o 12:50 – stolarnia- Fletnowo;
Autobus szkolny o 13:20 – leśne domki, Nowe Marzy, Mniszek;
Autobus A1 o 12:50 – Górna Grupa: Bar, Pocztowa, Jagienka;
Autobus A1 o 13.20 – Dolna Grupa OZ, kierunek Wielkie Stwolno;

_______________________________________________________________________

Stypendia

SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W DRAGACZU informuje, iż od 02.09.2019 r. do 16.09.2019 r.
w pokoju nr 13 w Urzędzie Gminy będą przyjmowane WNIOSKI NA STYPENDIUM SZKOLNE NA ROK SZKOLNY 2019/2020.

Wniosek do pobrania dostępny jest w pokoju nr 13 w Urzędzie
Gminy.