Ogłoszenia

Informacja dla klas ósmych

Informacja dla klas ósmych

Informacja dla klas ósmych

INFORMACJA – godziny otwarcia sekretariatu

Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 4 maja 2020r. sekretariat szkoły czynny codziennie od godziny 7.00 do godziny 15.00

Zwracamy się z prośbą  o ograniczenie wizyt na terenie szkoły
do minimum – w celu załatwiania niezbędnych spraw.
W szkole nadal zachowane są zaostrzone reguły sanitarne;  płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt  z pracownikami, zachowanie odpowiedniego 1,5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

Informacja dla ósmoklasistów – wybór dalszej ścieżki kształcenia

Uczniowie klas ósmych.
Przesyłamy Wam prezentację przygotowaną przez #PSSEdlaZAWODOWCÓW, która pomoże Wam w wyborze dalszej ścieżki kształcenia zawodowego —> prezentacja.

INFORMACJA – godziny otwarcia sekretariatu

Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2020r. do odwołania sekretariat szkolny czynny jest codziennie od godziny 8.00 do godziny 12.00.
Wyjątkowe sprawy związane z pracą sekretariatu szkolnego należy wcześniej zgłosić pod numer telefonu: 52 33 255 28   lub e-mail: sekretariat.grupaszkola@wp.pl

Informacje bieżące dotyczące pracy szkoły będą dostępne na stronie internetowej szkoły : www.szkolagrupa.pl, www.facebook.com/spgrupa  

W szkole zachowane są zaostrzone reguły sanitarne;  płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt  z pracownikami, zachowanie odpowiedniego 1,5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

 Proszę na bieżąco sprawdzać dalsze komunikaty.

Zmiana zasad rekrutacji do pierwszej klasy na rok 2020/2021

Od 23 marca zmiana zasad rekrutacji do pierwszej klasy szkoły podstawowej, w związku z koronawirusem w Polsce

Wnioski przyjmowane będą do 31 marca. Rodzice mogą skorzystać z dwóch sposobów:

  1. Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres  placówki sekretariat.grupaszkola@wp.pl
    Na stronie szkoły www.szkolagrupa.pl w zakładce rekrutacja są druki do pobrania.
  2. Dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do placówki w godz. od 8.00-14.00.                                                      
    W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk,  ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – 1.5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku.

Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.

W wypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy zaświadczeń o zatrudnieniu, będziemy przyjmować oświadczenia rodziców o ich późniejszym dostarczeniu.


Proszę na bieżąco sprawdzać dalsze komunikaty.

Informacja

            Dyrektor Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, iż od dnia 16 marca 2020r. do dnia 25 marca 2020r. szkoła będzie nieczynna. Zawieszone są zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze.

            W dniu 16 marca 2020r. sekretariat szkoły czynny od godz. 8.00 do godz. 14.00

W pozostałe dni wszelkie sprawy związane z pracą sekretariatu szkolnego proszę zgłaszać pod numery telefonów: 52 33 256 99; 664 262 159; 662 016 140 oraz e-mail: sekretariat.grupaszkola@wp.pl

            Informacje bieżące dotyczące pracy szkoły będą dostępne na stronie internetowej szkoły : www.szkolagrupa.pl , www.facebook.com/spgrupa  oraz e-dzienniku.

Odwołane zajęcia dydaktyczno-wychowawcze od 12.0.2020r do 25.03.2020r

UWAGA!

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie informuje, że na podstawie decyzji Ministra Edukacji Narodowej od 12 do 25 marca 2020 r. są odwołane zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
12 i 13 marca szkoła będzie świadczyła jedynie zajęcia opiekuńcze w świetlicy szkolnej w godz. 6:00 – 16:00 dla uczniów, którym pracujący zawodowo rodzice nie są w stanie zapewnić opieki. Będzie możliwość skorzystania przez takich uczniów z obiadu, jednak nie będzie organizowanego dowozu do szkoły. W pozostałe dni uczniowie nie przychodzą do szkoły.
Zalecam, by uczniowie przebywali w tym okresie w swoich domach i nie wychodzili z nich bez ważnych powodów.
Proszę na bieżąco śledzić wiadomości otrzymywane od nas za pośrednictwem dziennika elektronicznego oraz komunikaty na naszej stronie internetowej oraz Facebooku.
Zobowiązuję rodziców do dopilnowania, by w tym okresie uczniowie wykonywali zadania przesłane przez nauczycieli w dzienniku elektronicznym lub zlecone na ostatnich zajęciach.

Akcja Czekolada

Od 1.03.2020r do 25.03.2020r bierzemy udział w zbiórce darów „Paczki dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. W tym czasie będziemy zbierać czekolady. Serdecznie zapraszamy wszystkich do włączenia się do akcji.
Więcej informacji w załączniku.

Zmiany w statucie

Zgodnie z uchwałą Rady Pedagogicznej od 1 marca 2020 roku będzie obowiązywała nowy statut. Zmiany dotyczą głównie sposobu korzystania z telefonów i innych urządzeń. Prosimy o zapoznanie się z nowym statutem w sekcji Dokumenty/Statut szkoły. Procedury korzystania z telefonów komórkowych znajdują się w załączniku 3.pdf.

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

W dniach 23.03 – 25.03 w szkole będą odbywały się rekolekcje.

W poniedziałek 23.03 i we wtorek 24.03

klasy I – IV :
– dowozy wg codziennego harmonogramu;
– 8:05 – 8:50 – pierwsza godzina lekcyjna wg planu,
– 9.00 – 10.00 rekolekcje na sali gimnastycznej,
– po 10:00 dalsze lekcje wg planu.

klasy V – VIII :
– dowozy wg codziennego harmonogramu;
– 8:05 – 10:20 – lekcje wg planu;
– od 10:30 – 11:50 – rekolekcje na sali gimnastycznej;
– od 12:00 – zajęcia wg planu lekcji poszczególnych klas.

W środę 25.03

klasy I – IV :

Dowozu odbywać się będą bez zmian wg codziennego harmonogramu.
– Uczniowie dowiezieni 1 kursem wraz z opiekunami o 7:35 – przejście spod szkoły do Kaplicy.
– Uczniowie dowożeni 2 kursem jadą bezpośrednio do Kaplicy.
– Uczniowie z Grupy przychodzą bezpośrednio do Kaplicy lub spod szkoły.
– Odwozy uczniów bezpośrednio po mszy w Kaplicy.

klasy V – VIII :
Uczniowie przyjeżdżają do Kościoła w Górnej Grupie wg następującego harmonogramu :

Autobus A1:
10:00 – Wielkie Stwolno
10:10 – Bratwin
10:15 – Michale
10:16 – Dragacz
10:18 – Oczyszczalnia
10:22 – Dolna Grupa ośrodek zdrowia
10:30 – Górna Grupa Kościół
10:40 – SP Grupa
10:55 – Górna Grupa Kościół

Autobus A3:
9:50 – Mniszek
10:10 – Dolna Grupa Rondo
10:15 – droga lubieńska
10:20 – Dolna Grupa sklepy
10:25 – Fletnowo – pp. Szabl.
10:30 – Fletnowo – stara szkoła
10:40 – SP Grupa
10:50 – Dolna Grupa stolarnia
10:55 – Górna Grupa Kościół

– Uczniowie kl. V – VIII z Górnej Grupy przychodzą do Kościoła pieszo.

– Odwozy uczniów bezpośrednio po mszy wg następującego harmonogramu :
A1 – 12:00 – uczniowie z Grupy,
A1- 12:15 – uczniowie z Dolnej Grupy ośrodek zdrowia + kierunek Wielkie Stwolno
A3- 12:00 – uczniowie na trasie Fletnowo – stolarnia – Mniszek

Plik do pobrania: rekolekcje.doc

STYPENDIUM SZKOLNE 2019/2020

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Dragaczu informuje, iż osoby otrzymujące stypendium szkolne w roku szkolnym 2019/2020 PROSZONE SĄ O ZŁOŻENIE w pok. nr 13 w Urzędzie Gminy, w dniach od 17 lutego 2020r. do 28 lutego 2020r. INFORMACJI O DOCHODACH NETTO za miesiąc STYCZEŃ 2020 r.

Rekrutacja 2020 / 2021

Od 1 marca 2020r. do 31 marca 2020r. będą przyjmowane wnioski na zapisy dzieci do klas pierwszych. Więcej informacji w zakładce Rekrutacja 2020 / 2021

Ferie zimowe 2020

Ferie zimowe w tym roku rozpoczną się 27 stycznia i zakończą się 9 lutego. W tym czasie oczywiście nasza szkoła wcale nie będzie zamknięta. Zgodnie z wcześniejszymi zapisami będą się odbywać zajęcia zgodnie z poniższym harmonogramem zajęć (pobierz harmonogram zajęć).

W pierwszym tygodniu ferii uczniowie zapisani na zajęcia mogą dojechać do szkoły autobusem szkolnym zgodnie z załączonym harmonogramem dowozów –> harmonogram dowozów.

ŻYCZYMY UDANYCH FERII 🙂

Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat za obiady

Uwaga, od dnia 7.01.2020r zmienił się numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat za obiady szkolne. Bardzo prosimy o dokonywanie wpłat na konto:

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
Nr konta: 82 8168 0007 0016 9996 2000 0001
W tytule proszę wpisać nazwisko i imię ucznia, klasę oraz miesiąc, za który dokonuje się wpłaty.

Kiermasz świąteczny

W piątek 12 grudnia 2019r. o godzinie 11:30 na parterze odbędzie się kiermasz świąteczny. Będzie wówczas możliwość zakupienia ozdób oraz kartek świątecznych.

Szkolny seans filmowy

Dnia 29.11.2019 od godziny 16:00 do 20:00 odbędzie się szkolny seans filmowy.
Do wejścia uprawnia bilet, który będzie można wygrać podczas losowania w dniu 27.11.2019r.
W trakcie seansu czeka na was sporo atrakcji.
Więcej informacji w regulaminie

Kalendarium zdarzeń na najbliższy miesiąc

W listopadzie odbędzie się audycja z okazji święta Odzyskania Niepodległości, Słodka Kawiarenka, Żywioły kultur, kiermasz książek, Andrzejki. Bliższe szczegóły w załączniku.

KONKURS UWAGA! Wygrajmy 1000 książek dla SP w Grupie!!!

Ruszył konkurs, w którym do wygrania jest 1000 książek dla szkolnej biblioteki. Zadanie jest bardzo proste. Wystarczy raz dziennie oddać głos na naszą szkołę, w aplikacji mobilnej Empiku (do ściągnięcia na telefon z Androidem lub z Apple OS). Instalujemy aplikację na telefonie rejestrujemy się i oddajemy raz dziennie głos na nasza szkołę: Szkoła Podstawowa im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie. Więcej informacji na stronie empik.
Zachęćcie znajomych i rodzinę, z waszym zaangażowaniem na pewno się uda spełnić nasze marzenie

Zmiana wykazu odwozów ze SP w Grupie

Od 1 października zmienia się wykaz odwozów. Prosimy o zapoznanie się z nim w zakładce Dokumenty.

____________________________________________________________________

Uroczystość patriotyczno-religijna w Mniszku

Z okazji 80 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej w miejscu zbiorowej mogiły w Mniszku gm. Dragacz w dniu 15 września 2019 roku o godzinie 15.00 odbędzie się uroczystość patriotyczno-religijna, na którą zaprasza Wójt Gminy Dragacz.

____________________________________________________________________

Święto Szkoły

W poniedziałek 9.09.2019r. obchodzić będziemy 65-lecie szkoły. W tym dniu obowiązuje strój galowy. Uczniowie z Osiedla Cywilnego przychodzą na 9:00 bezpośrednio pod Kaplicę w Grupie. Pozostali przychodzą do szkoły na godzinę 8:00 (godziny przywozów bez zmian). W tym dniu nie ma lekcji. Czeka nas mnóstwo atrakcji. Przewidywane zakończenie dnia o godzinie 12:40.

Planowane odwozy w tym dniu:
Autobus szkolny o 12:50 – stolarnia- Fletnowo;
Autobus szkolny o 13:20 – leśne domki, Nowe Marzy, Mniszek;
Autobus A1 o 12:50 – Górna Grupa: Bar, Pocztowa, Jagienka;
Autobus A1 o 13.20 – Dolna Grupa OZ, kierunek Wielkie Stwolno;

_______________________________________________________________________

Stypendia

SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W DRAGACZU informuje, iż od 02.09.2019 r. do 16.09.2019 r.
w pokoju nr 13 w Urzędzie Gminy będą przyjmowane WNIOSKI NA STYPENDIUM SZKOLNE NA ROK SZKOLNY 2019/2020.

Wniosek do pobrania dostępny jest w pokoju nr 13 w Urzędzie
Gminy.